خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 12:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی:

آمریکا شریک جنایات رژیم اشغالگر قدس است

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف اظهار داشت: بخشی از اقتصاد اقتصاد آمریکا وابسته به صهیونیست ها است و بی شک غربی ها و آمریکا از گذشته تا کنون شریک جنایات رژیم اشغالگر قدس بوده و هستند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به تحولات اخیر سرزمین های اشغالی و جنایات صهیونیست ها اظهار داشت: امامین انقلاب همواره بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشتند و هیچگاه حمایت ما از مردم فلسطین مخفی نبوده است و بر اساس آرمان های انقلابی خود این مسیر را ادامه می دهیم.



وی افزود:رژیم صهیونیستی توان مواجهه با قدرت جهان اسلام را ندارد و اگر همه اسلام در مقابل این غده سرطانی ایستادگی کنند بی شک هیچ اثری از آنها باقی نخواهد ماند.



رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف تاکید کرد:رژیم صهیونیستی حاصل 80 سال اشغالگری و زیاده خواهی و حمایت های مادی و معنوی آمریکا و غرب است و بی شک حیات آنها به همین حمایت ها وابسته است اما دیگر دوران مبارزه با سنگ گذشته است و گروه های فلسطینی قدرت مقاومت و مجاهدت را به رژیم صهیونیستی دیکته کرده اند.



وی با انتقاد از بی توجهی به رفتار رژیم صهیونیستی توسط مدعیان حقوق بشر گفت: افراد درجه یک جریان صهیونیستی در آمریکا صاحب قدرت هستند و اقتصاد آمریکا به صهیونیست ها وابسته است و طبیعی است که آمریکایی ها در مقابل جنایات آنها سکوت کنند و بی شک غربی ها و آمریکا از گذشته تا کنون شریک جنایات رژیم اشغالگر قدس بوده و هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 364506
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار