خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی جهان آبادی:

آمریکا راهی جز ادامه گفتگوی هسته ای با ایران ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکایی ها می دانند که برای حل بحران هسته ای خاورمیانه راهی جز ادامه مذاکرات با ایران ندارند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه برخی رسانه های غربی از زمستان برجام خبر می‌دهند و می‌گویند آمریکایی‌ها مرگ برجام را اعلام کرده اند، گفت: اگر چه به دلیل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون چند مکان در ایران و زیاده خواهی و تاکید آمریکایی ها برای اینکه بخشی از مشکلات را برای تداوم مذاکرات لاینحل بماند، در مقطعی مذاکرات دچار رکود شد اما آمریکایی ها می دانند راهی جز ادامه گفتگو با ایران برای حل بحران هسته ای خاورمیانه ندارند.



این نماینده مجلس در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر در دوماه گذشته شاهد حوادث اخیر در کشور بودیم که آمریکایی ها به تحولات کف خیابان ایران برای تغییرات اساسی در کشور و قرار دادن تهران در موضع ضعف، دلخوش بودند. اما روز به روز این اغتشاشات در کشور در حال مدیریت و رو به کاهش است و اعلام گاه و بیگاه آمریکایی ها و خبرگزاری های اروپایی از اتمام عمر برجام با هدف فشار روانی است.



وی تاکید کرد: آمریکا با این بازی می خواهند شوک اقتصادی و روانی وارد کند تا ایران در موضع شتاب و عجله برای پذیرش مطالبات آنها قرار گیرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکایی ها راهی جز مذاکرات با ایران ندارند قبلا هم آزمایش کرده اند اما ممکن است به دلیل انتخابات داخلی شان نیاز به چنین بازی روانی دارند و در رسانه هایشان از پایان عمر برجام می گویند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار