خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/19 - 13:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
گلرو با اشاره به دیدار هیات پارلمانی ایران با گروه‌های فلسطینی:

آزادی قدس شریف باید به عنوان هدف اساسی کشورهای اسلامی پیگیری شود

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه با اشاره به دیدار با گروه‌های فلسطینی در دمشق، گفت: رهایی ملت فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف باید به عنوان هدف اساسی توسط کشورهای اسلامی پیگیری شود.

عباس گلرو در گفت‌وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به کشور سوریه و دیدار با  گروه‌های فلسطینی مستقر در دمشق، گفت: در این دیدار آخرین تحولات فلسطین به ویژه وضعیت کرانه باختری مورد بررسی قرار گرفت.



نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه ادامه داد: در این دیدار آقای جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر موضع همیشگی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسئله فلسطین به عنوان یک آرمان اساسی و بر ایستادگی ملت ایران کنار ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف تاکید کرد.



وی با بیان اینکه گروه‌های فلسطینی از حمایت‌های ایران تشکر کردند و جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه ملت فلسطین دانستند، به ارزیابی آخرین تحولات حوزه فلسطین اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در بعد داخلی، منطقه‌ای و بین المللی در وضعیت ضعف به سر می‌برد و گروه‌های مقاومت وضعیت خوبی دارند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دیدار وحدت فلسطینی مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: رهایی ملت فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف باید به عنوان هدف اساسی توسط کشورهای اسلامی پیگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366354
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار