خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 13:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
اسماعیلی:

«نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» خط بطلانی بر جنایات آمریکا و اسرائیل خواهد بود

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با محکومیت جنایات اسرائیل در روز دانش آموز، گفت: اگر تمام برنامه‌های فضای مجازی به واسطه کلید واژه هایی همچون «ایمان و توکل به خدا»، «نسل ضد آمریکا» و «هندسه بدون سلطه پذیری» آموزش داده شود«نظم نو جهانی با نسل آرمانی» شکل می‌گیرد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک روز دانش آموز به تمام فعالان عرصه تعلیم و تربیت ایران اسلامی، گفت: سیزده آبان یادآور خاطرات فراموش نشدنی همچون سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام(ره)، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در چنین روزی در سال ۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده اند و چنین روزی را در تاریخ ثبت کرده‌اند.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با محکومیت جنایات رژیم اسرائیل در روزهای اخیر، افزود:  امیدواریم روحیه ایمان، اخلاص، فداکاری در نوجوانان و جوانان به ویژه دانش آموزان این سرزمین بیش از هر زمانی پرفروغ‌تر شود و سنگ بنای پیشرفت و ترقی کشور از مدارس ما که معابد تعلیم و تربیت محسوب می‌شود استمرار پیدا کند.



وی در ادامه یادآور شد: جنایت‌های استکبار جهانی آمریکا و همدستانشان در کنار رژیم جعلی اسرائیل را شدیدا محکوم می‌کنیم، امیدواریم در آینده شاهد نابودی این رژیم جعلی و غاصب که امروز دست به کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه زده، باشیم.



عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار امسال روز دانش آموز مبنی بر «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، «نسل ضد آمریکا» و «هندسه بدون سلطه» است، اظهار کرد: امروز جنگ نرم با یورش فرهنگی و بی هویت سازی ملت‌ها و در قالب جاهلیت مدرن خود را بیش از هر زمانی نشان می‌دهد که بر اندیشمندان، صاحب نظران  جوانان و نخبگان جامعه لازم است بیش از پیش با هوشیاری و بصیرت و براساس رهنمودهای ولی امر مسلمین توطئه دشمنان را نقش بر آب سازند.



اسماعیلی در پایان تصریح کرد: توکل وامیدآفرینی، ایجاد نشاط ‌و تلاش و تبیین هویت ملی سه رویکردی هستند که باید در بین دانش آموزان ترویج داده شود. این سه رویکرد به درون‌مایه استکبار ستیزی و شناخت جنایات آمریکا در ایران و جهان، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان غزه و فلسطین و جهاد تبیین می‌پردازد که در سه سطح مدرسه‌ای، استانی و ملی باید تقویت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 370910
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم