خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/06 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

تدام حمله اسرائیلی ها به غزه مسیرهای مختلف برای کمک به این رژیم را ناامن خواهد کرد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: تا زمانی که رژیم صهیونیستی غزه را بمباران می کند، مسیرهای مختلف برای کمک به این رژیم نا امن خواهد بود و نه فقط انصارالله بلکه نیروهای جبهه مقاومت هم اجازه نمی دهند، تجهیزاتی لجستیکی در اختیار اسرائیلی ها قرار گیرد.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حملات شب گذشته امریکا و انگلیس به 18 نقطه یمن، گفت: این حملات نمی تواند جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را بگیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تازمانی که آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی برای تجاوز به مردم غزه حمایت می کنند، مردم یمن نیز ساکت نخواهند نشست و به طبع پاسخ ان را با توقف و انهدام امکانات لجستیکی که از دریای باب المندب به سمت رژیم صهیویستی حرکت می کند، خواهد داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا به خیال خود می تواند با حمله نظامی به یمن، جلوی پاسخ یمنی ها به انهدام و توقف امکانات لجستیکی به سمت اسرائیل را بگیرد، ادامه داد: بهتر است امریکایی ها جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را بگیرند چراکه این مسئله هیچ راهی غیر از این ندارد و نتیجه بخش نخواهد بود.

آصفری با بیان اینکه اقدامات امریکایی ها پیرو حمله نظامی به یمن نشان از ضعف و استیصال آنها دارد، ادامه داد: تا زمانی که رژیم صهیونیستی غزه را بمباران می کند، مسیرهای مختلف برای کمک به این رژیم نا امن خواهد بود و نه فقط انصارالله بلکه نیروهای جبهه مقاومت هم اجازه نمی دهند، تجهیزاتی لجستیکی در اختیار اسرائیلی ها قرار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376026
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار