خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/04 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : دیوان محاسبات
بذرپاش در دیدار با رئیس دیوان محاسبات آذربایجان:

سطح مراودات برازنده دو کشور همسایه نیست

رئیس دیوان محاسبات کشور، گفت: سطح مراودات ایران آذربایجان برازنده دو کشور همسایه نیست و اگر دیوان‌ محاسبات ایران و آذربایجان فعال‌تر اقدام کنند، قطعا بر سطح همکاری دولت‌ها نیز افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در حاشیه‌ی نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان، پذیرای همتای آذربایجانی خود بود.



 بذرپاش سطح مراودات را برازنده دو کشور همسایه ندانست و تاکید کرد دیوان‌ محاسبات ایران و آذربایجان اگر فعال‌تر اقدام کنند، قطعا بر سطح همکاری دولت‌ها نیز افزوده خواهد شد.



وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در منازعات منطقه‌ای به عنوان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی، امنیت آذربایجان را امنیت ایران دانست و با یادآوری احترام همیشگی ملت و دولت ایران به آذربایجان، و خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه با همکاری می‌توانند مسائل فی‌مابین را رفع کنند و نیازی به دخالت مخرب بیگانگان نیست.



رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پایان، خواستار بررسی کارشناسان دو دیوان جهت افزایش همکاری‌های مشترک و حسابرسی همزمان در موضوعات منطقه‌ای شد.



ووگار گل محمداف رئیس دیوان آذربایجان نیز در این دیدار، به فرصت‌های همکاری میان دو کشور اشاره کرد و استفاده از این فرصت‌ها را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست.



وی افزود: برای مشارکت در تمامی زمینه‌ها آماده‌ی همکاری با دیوان محاسبات ایران هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 348123
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار