خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 20:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در پیام فرمانده کل ارتش به رییس قوه مقننه عنوان شد

۳دوره ریاست لاریجانی بر مجلس، تکیه گاه و مایه امید همگان بود

سرلشکر  موسوی، فرمانده کل ارتش  با صدور پیامی خطاب به دکتر  لاریجانی ، سوابق  ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی را  نعمتی درخشان و  فراموش ناشدنی  و سه دوره حضور این سرمایه ملی  در  راس مجلس را  مایه امید و تکیه گاه همگان از جمله ارتش توصیف و  از حمایت ها و هدایت های وی  تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیامی خطاب به دکتر علی لاریجانی، سوابق  ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی و سه دوره ریاست قوه مقننه را نعمتی درخشان و فراموش ناشدنی توصیف کرد و سه دوره ریاست این سرمایه ملی در مجلس شورای اسلامی را  مایه امید و تکیه گاه همگان از جمله ارتش خواند و از حمایت ها و هدایت های وی  تشکر کرد. 

متن پیام فرمانده کل ارتش به شرح زیر است:



"منْ لمْ یشْکر الْمنْعم من الْمخْلوقین لمْ یشْکر اللّه عزّ و جلّ"

 جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

 خداوند بزرگ به حضرتعالی که از خاندان علم و تقوا و از مفاخر کشور هستید،  توفیق داد تا سابقه ای درخشان و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی بر جا گذارید.

نعمت وجود جنابعالی در راس مجلس شورای اسلامی، تکیه گاه و مایه امید  همگان از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

اینجانب از این بابت خداوند بزرگ را شکر می کنم و از حضرتعالی به خاطر همه حمایت ها و هدایت ها، از طرف آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می نمایم.

از درگاه ایزد منان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون شما را که سرمایه ملی هستید،  تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی/



پایان پیام

  • کد خبر : 298117
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار