خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/11 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در جریان بازدید از سایت 50 هکتاری طرح مسکن ملی بشرویه مطرح شد

پیگیری نایب رئیس مجلس برای حل مشکلات طرح مسکن ملی شهرستان بشرویه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از سایت 50 هکتاری طرح مسکن ملی بشرویه، در جریان مسائل و مشکلات این طرح قرار گرفت و قول رفع این مشکلات را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین ظهر امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در حاشیه بازدید از سایت ۵۰ هکتاری طرح مسکن ملی بشرویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از سفر به خراسان جنوبی، تلاش برای حل مشکلات مردم است، گفت: تلاش می‌کنیم با بهره گیری از اعتبارات ملی گرهی از گره‌های مردم استان باز کنیم.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت ساخت خانه ویلایی در سایت ۵۰ هکتاری پروژه مسکن ملی بشرویه با پیگیری مجید نصیرایی نماینده مردم این منطقه افزود: مشکل گاز، برق و آب روستای حاجی آباد با پیگیری‌های انجام شده حل خواهد شد.



وی تصریح کرد: در بحث گاز مقرر شد تا متقاضیان در روستای حاجی آباد فقط با واگذاری حق انشعاب از گاز بهره‌مند شوند. همچنین در موضوع برق نیز با مساعدت معاون وزیر در امور انرژی با اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت اجرای برق رسانی موافقت شد، در خصوص تامین آب شرب نیز با مساعدت مدیرعامل آبفای کشور با اختصاص ۶ میلیارد تومان این مشکل مرتفع خواهد شد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری افزایش ساخت وام مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: بنیاد مسکن همچنین به متقاضیان کم برخوردار شناسایی شده در روستای حاجی آباد علاوه بر این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بلاعوض اهدا خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 343200
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار