خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/10 - 18:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس خبرداد:

پیگیری مطالبات مردم در نظارت میدانی رئیس مجلس از استان خوزستان

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان معتقد است با توجه به مشکلات متعدد در استان خوزستان، نظارت میدانی رئیس قوه‌مقننه از این استان می‌تواند در رفع و پیگیری مطالبات مردم تاثیر مستقیمی داشته باشد.

عبدالله ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نظارت میدانی رئیس مجلس از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان را فرصتی برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم این استان دانست و گفت: دکتر قالیباف به منظور بررسی مشکلات متعدد مردم استان خوزستان به شهرهای مختلف این استان سفر خواهد کرد لذا امید است بخشی از مشکلات مردم در پی این نظارت میدانی حل شود و این حضور التیامی بر دردهای مردم جنوب کشور باشد.



مطالبات خوزستانی‌ها از رئیس مجلس؛ حل مشکلات آب شرب و کشاورزی



نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه طرح 550 هزار هکتاری استان خوزستان در پی حضور رئیس مجلس به این استان هرچه سریع‌تر به پایان رسد، حل مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم استان و بهره‌برداری از جاده‌های مواصلاتی را از دیگر مطالبات اصلی مردم استان عنوان کرد.



وی معتقد است با توجه به مشکلات متعدد در استان خوزستان، نظارت میدانی رئیس قوه‌مقننه از این استان می‌تواند در رفع و پیگیری مطالبات مردم تاثیر مستقیمی داشته باشد.



انتظار پیش‌بینی اعتبار برای استان خوزستان از رئیس مجلس



ایزدپناه پیش‌بینی اعتبار برای استان خوزستان با هدف حل مشکلات اقتصادی را دیگر انتظار مردم خوزستان از رئیس مجلس عنوان کرد.



به گفته عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان بازدیدهای نظارتی و بازدید از مناطق مختلف کشور می‌تواند ریاست و نمایندگان مجلس را بیش از پیش نسبت به اثرات قوانین مصوب مجلس آشنا کند.



دریافت مطالبات مردم و ارجاع آن به دستگاه‌های اجرایی



به اعتقاد این عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی بازدیدهای نظارتی حوزه‌های انتخابیه در راستای اجرای صحیح قوانین و  اطلاع از  مطالبات مردم و ارجاع آن به دستگاه‌های اجرایی می‌تواند اثرگذار باشد و نهاد مجلس را به کمک نمایندگان در رفع موانع و مشکلات مردم بیاورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 303667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار