خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/09 - 20:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد نشست با دستگاه های دولتی را تشریح کرد

پیگیری تعیین تکلیف وضعیت راه آهن میانه – اردبیل تا شهریور ۱۴۰۱

نایب رئیس مجلس از پیگیری تعیین تکلیف راه آهن میانه – اردبیل پس از 19 سال بلاتکلیفی در نشست با مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این پروژه ناتمام در شهریور 1401 به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست مشترک علی نیکزاد نایب رئیس مجلس امروز ( دوشنبه، 9 خردادماه ) با جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد، مسئولان وزارت راه و شهرسازی، برخی بانک ها و راه آهن به منظور پیگیری وضعیت راه آهن میانه – اردبیل برگزار شد.



علی نیکزاد ثمرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح این نشست با بیان اینکه 19 سال است پروژه 175 کیلومتری راه آهن میانه – اردبیل کلید خورده و علیرغم مصوبه هیات دولت فعلی و دولت های قبل و همچنین پیشرفت 90 درصدی هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: در نشست امروز با حضور مسئولان مربوطه وضعیت این پروژه بررسی شد و در صدد هستیم این پروژه ناتمام در شهریور 1401 به اتمام برسد.



وی افزود: بر اساس طرح توجیهی راه آهن میانه – اردبیل باید به پارس آباد برسد و سپس از طریق ریل به جمهوری آذربایجان، مسکو و چین متصل شود و این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده در حالی که مطالبه عمومی نمایندگان مجلس و مردم است.



نیکزاد یادآور شد: با توجه به مطالبات مردمی و وضعیت کشور در تلاش برای اتمام این پروژه هستیم و در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل هزار و 100 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به صورت ماده 56، اوراق و نفت دیده شده و امیدواریم هر چه سریع تر به سرانجام برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 343069
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار