خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/01 - 14:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد نشست با معاونین وزیر راه را تشریح کرد:

پیگیری اختصاص اعتبار برای تکمیل محورهای "صوفیان-سلماس" و "اهر-مشکین شهر"؛ قول مساعد سازمان برنامه برای تامین اعتبار

نایب رئیس مجلس گفت: در نشست با معاونین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبار محورهای "صوفیان-سلماس" و "اهر-مشکین شهر" بحث و بررسی شد و مقرر گردید اعتباری برای این محورها اختصاص پیدا کند.

علی نیکزاد ثمرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با معاونین وزیر راه و شهرسازی و همچنین سازمان برنامه و بودجه در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی  از جمله محور اهر-مشکین شهر، گفت: در این جلسه که نمایندگان شهرستان های شبستر و اهر و همچنین معاونین وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای محورهای مذکور بحث و بررسی شد تا اعتبارات لازم اخذ و در تکمیل پروژه ها تسریع شود.



وی افزود: در این نشست مقرر شد نماینده شبستر اخذ مجوز ترک تشریفات قانونی این پروژه را پیگیری کند همچنین قرار بر این است تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، پس از صدور  مجوز ترک تشریفات، احداث  24 کیلومتر از محور کوزه کنان تا تسوج را از دو طرف آغاز کند.



نایب رئیس مجلس بیان کرد: ضمنا مقرر شد شرکت ساخت سازمان برنامه و بودجه نسبت به دریافت تسهیلات ماده 56، مصوبات سفر ریاست جمهوری و تخصیص بودجه سنواتی این طرح اقدام کند، همچنین قرار است سازمان برنامه و بودجه در زمینه ترک تشریفات قانونی برای پیمان سپاری به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) پیگیری لازم را انجام دهد.



این نماینده مردم در مجلس در خصوص آخرین وضعیت بزرگراه اهر -مشکین شهر نیز گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه مبلغ 100 میلیارد ریال بابت این طرح اعتبار تخصیص دهد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هم خط کشی، نصب علائم و ... را انجام دهد.



نایب رئیس مجلس افزود: در ضمن مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نسبت به اتمام  5 کیلومتر این محور تا دهه فجر اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350766
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار