خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/03 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

پیام تسلیت محمد جعفری در پی درگذشت آیت الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی

محمد جعفری، مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت روحانی جلیل القدر، آیت الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جعفری، مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت روحانی جلیل القدر، آیت الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.



 



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام



 



ارتحال عالم ربانی، آیت الله حاج‌سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی ، نماینده فقید مردم  تهران در مجلس خبرگان رهبری موجب تالم و تاثر گردید.



این روحانی مهذب و بافضیلت همواره به گسترش معارف اسلامی و شریعت اهل بیت (ع)  اهتمام داشتند و با  شیفتگی به مباحث فقهی و تفسیری،  آثار ارزشمند و پربرگ و باری را به قلم آوردند که در کارنامه مجاهدات دینی و علمیشان ثبت و درج خواهد بود.افزون بر این، خدمات شایسته این عالم پرهیزگار در مسئولیت های گوناگون، منشا آثار ارزنده و فراموش ناشدنی بوده و هست.



اینجانب ضایعه  فقدان این روحانی خدوم را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف)‌، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، روحانیت معزز، شاگردان و دوستداران و  خاندان مکرم به ویژه داماد محترم ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدعلی محمد یثربی تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم  پارسا، علودرجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می کنم .



 



محمد جعفری

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی



پایان پیام/

  • کد خبر : 291628
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار