خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/20 - 21:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در مراسم افتتاح ترمینال شماره 2 فرودگاه لار:

هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران نشان از خوی وحشی گری آمریکا دارد/ لار نیازمند تغییر در زمینه حمل و نقل هوایی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرنگویی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنس فاجعه دلخراشی بود که نشان از خوی وحشی گری آمریکا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی  که (سه شنبه، 20 شهریور ماه) به شهر لار سفر کرده است، در مراسم افتتاح ترمینال شماره 2 فرودگاه بین‌المللی لار اظهار داشت: خوشحالیم که اعلام کردند تنها یک پروژه نیمه تمام در منطقه وجود دارد، لار نیازمند تغییر در زمینه حمل و نقل هوایی بود زیرا مراودات بین‌المللی منطقه زیاد است و مراودات زیادی با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرنگویی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنس فاجعه دلخراشی بود که نشان از خوی وحشی‌گری آمریکا دارد، گفت: آنها تصور می کردند با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری می‌توانند دل مردم ایران را به درد آورند و مابقی اقدامات خود را انجام دهند اما شاهد بودیم که این حادثه تعبیری به عکس داشت و دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد.



رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امروز ماجراجویی‌های دیگری دارند که امیدواریم روحیه وحدت و همبستگی را تقویت کند، ادامه داد: تردید ندارم پتانسیل قوی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد شگردهای دشمن را از بین می‌برد.



رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه در قانون بودجه امکان خوبی برای بخش حمل و نقل هوایی و ریلی در نظر گرفته شده که بی سابقه بود و نشان از اهمیت این بخش‌ها دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم این فرودگاه باعث آسایش بیشتر مردم لارستان شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 261326
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار