خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/11 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

نظارت میدانی نیکزاد از پروژه های عمرانی شهرستان طبس/ بازدید از روند احداث پروژه مسکن ملی و راه های مواصلاتی استان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از برخی پروژه های عمرانی شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی بازدید و در جریان مشکلات، نیازها و میزان پیشرفت های آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور نظارت میدانی از پروژه های عمرانی استان خراسان جنوبی به این منطقه سفر کرده، صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ خردادماه) ضمن بررسی و ارزیابی طرح توسعه عمرانی (تفصیلی) شهر ارسک،  از محل احداث واحدهای مسکونی روستای حاجی آباد بازدید کرد.



به گفته مسئولان محلی وسعت اراضی پیش بینی شده برای ساخت واحدهای مسکونی، ۱۲ هکتار بوده که در فاز اول ۱۸۴ قطعه مسکونی توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود. تاکنون تعداد ۱۰۸ قطعه در فاز یک به متقاضیان واگذار گردیده و مابقی در حال واگذاری است.











بازدید علی نیکزاد از محل احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی شهر بشرویه


همچنین به هریک از متقاضیان ساخت مسکن در این روستا، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شده و به ۲۰ نفر از متقاضیان کمتر برخوردار شناسایی شده، علاوه بر این تسهیلات، ۵۰ میلیون تومان بلاعوض و 10 تن سیمان و ۲ تن میلگرد نیز اهدا خواهد شد.



همچنین نیکزاد با حضور در این روستا پس از بررسی مطالبات مردم، برای رفع مشکلات آب، برق، گاز و راه روستایی قول مساعد داد.



نایب رئیس قوه مقننه کشورمان، در ادامه سفر نظارتی خود در شهرستان طبس از محور‌های مواصلاتی بشرویه - سراهی ارسک، محور طبس- بشرویه از مسیر خداآفرین، محور طبس –دیهوک-بیرجند به طول ۱۷۷ کیلومتر، محور طبس- یزد، محور باند دوم طبس- اصفهان و نیز عملیات احداث باند دوم دیهوک-  فردوس- بجستان و باند دوم دیهوک-راور بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت عملیات ساخت و مشکلات تامین اعتبار برای ادامه فرایند ساخت آنها قرار گرفت.



بازدید از محل اجرای مسکن ملی طبس برنامه دیگری بود که با حضور نایب رئیس مجلس و سایر مسئولان محلی و استانی انجام شد.



لازم به ذکر است که نیکزاد پس از ورود به شهر طبس به همراه جمعی از مسئولان محلی ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهیدان، مرقد مطهر امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) -برادر گرامی امام رضا(ع)- را زیارت کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 343171
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار