خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/08 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
ظهر امروز صورت گرفت

نشست نایب رئیس مجلس با دستگاه های اجرایی برای پیگیری پروژه های ملایر و جاده مشکین شهر- سراب

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی با دستگاه های اجرایی پروژه های ملایر و آخرین وضعیت جاده مشکین شهر- سراب را پیگیری کرد.

علی نیکزاد ثمرین در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست امروز (سه شنبه 7 تیرماه) با برخی از مسئولان اجرایی درخصوص پیگیری پروژه های شهرستان ملایر گفت: جلسه ای با درخواست آقای بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس برگزار شد که قرار شد یکی از پروژه های حوزه انتخابیه ملایر از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به میزان 10 کیلومتر تعریض شود تا شاهد کاهش میزان تلفات جاده ای در آن جاده باشیم.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: همچنین در این نشست، 15 میلیارد تومان از طریق سازمان ملی زمین و مسکن جهت حل مشکلات مسکن مهر با مشارکت شهرداری ملایر اختصاص یافت.



وی افزود:همچنین نشستی در خصوص بررسی آخرین وضعیت پروژه جاده مشکین شهر-سراب که از سمت شهرستان سراب و از سمت شهرستان مشکین شهر مقداری کار شده است و مقرر شد که نماینده مردم سراب در مجلس از طریق مسئولیت اجتماعی و مدنی کار را از سمت میانه پیش برده و نماینده مردم مشکین شهر در مجلس و بنده مسئولیت تامین قیر مورد نیاز  برای این جاده را پیگیری و انجام دهیم.











بررسی مشکلات محور مشکین شهر با حضور نایب رئیس مجلس


نایب رییس مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شد معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی طبق دستور وزیر جلسه ای را برگزار کرده با پیمانکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تهاتر زمین را داشته  و سازمان برنامه و بودجه نیز در سال جاری مقدمات کار را برای اعطای ماده 23 برای تکمیل این مسیر انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 344938
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار