خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/09 - 16:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

نشست صمیمانه کارکنان اداره کل دفاتر نمایندگان با مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس

نشست صمیمانه کارکنان اداره کل دفاتر نمایندگان صبح روز شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ با حضور جناب آقای دکتر نگاهداری، مشاور ور رئیس محترم حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در این نشست که صبح روز شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ در محل نمازخانه نمایندگان برگزار شد، در ابتدا چند نفر از همکاران اداره کل دفاتر به نمایندگی از همکاران آن مجموعه به طرح مباحث و مشکلات خود پرداختند.



در ادامه جناب آقای رجبی مدیرکل محترم اداره کل دفاتر ضمن تشکر از تشریف فرمایی آقای دکتر نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های تحولی و آینده اداره کل ارائه دادند.



در انتها جناب آقای دکتر نگاهداری با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران خدوم اداره کل دفاتر، آن مجموعه را از مهمترین و فعال ترین ادارات کل سازمان مجلس از حیث ارتباط مستقیم با ارباب رجوع نامبرده و اشاره داشت که عملکرد این اداره کل می تواند مورد قضاوت مخاطبین، مراجعین و افکار عمومی در موضوع ارزیابی عملکرد مجلس و رویکرد مردمی سازی مجلس یازدهم قرار گیرد.



دکتر نگاهداری ضمن قول مساعد برای پیگیری مسائل و مشکلات همکاران اداره کل دفاتر نمایندگان، از خدای متعال دوام توفیقات معنوی همکاران در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و موفقیت را برای همکاران خواستار شد.



پس از نشست صمیمانه، دکتر نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس در معیت آقایان رحمتی مدیرکل بازرسی مجلس،کردلو مدیرکل دفتر معاونت اجرایی و رجبی مدیرکل دفاتر با حضور در ساختمان دفاتر نمایندگان و سالن مراجعات مجلس ضمن بازدید با همکارن مستقر در آن مجموعه به گفتگو پرداخت و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.



پایان پیام/



 

  • کد خبر : 314959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار