خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/01 - 08:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

نایب رئیس قوه مقننه وارد لامرد شد/ رسیدگی به مشکلات مردم در دستورکار نیکزاد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان فارس سفر کرده، به منظور نظارت میدانی از پروژه های صنعتی و عمرانی لامرد، بامداد امروز وارد فرودگاه این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس، به منظور نظارت میدانی از پروژه‌های مختلف شهرستان لامرد و رسیدگی به دغدغه‌های مردم، بامداد امروز (دوشنبه ١ آذر ماه) وارد فرودگاه این شهرستان شد.



نایب رئیس قوه مقننه در بدو ورود به فرودگاه لامرد مورد استقبال موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس و  مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی قرار گرفت.



هدف از  این سفر که به دعوت نماینده لامرد در بهارستان صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح های مختلف صنعتی، عمران شهری و روستایی  لامرد و پیشبرد این پروژه ها است.



همچنین بازدید از بیمارستان ٣٢ تختخوابی، ورزشگاه شهدای صنعت نفت، شهرک صنعتی مهر، پالایشگاه پارسیان، آزاد راه لامرد-پارسیان، پروژه انتقال آب از دریا و شهر جدید تابناک، پروژه راهسازی لامرد-خنج، نیروگاه ٩٣٠ مگاوات، کارخانه آلومینیوم جنوب و غیره از جمله برنامه های در دستورکار سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به لامرد است.



گفتنی است در این سفر، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارتخانه ها، نایب رئیس قوه مقننه را همراهی می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331819
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم