خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/24 - 15:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد در تشریح نشست پیگیری مصوبات نظارت میدانی غرب خراسان رضوی:

لزوم حل مشکلات زیربنایی و محورهای مواصلاتی غرب خراسان‌رضوی/در اجرای مصوبات باید از اعتبارات ملی استفاده شود

نایب رئیس مجلس، از پیگیری و تمرکز بر حل مشکلات و معضلات حوزه غرب خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: برای عملیاتی شدن مصوبات باید از اعتبارات ملی استفاده شود، چرا که بیش از 90 درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای متمرکز در مرکز یعنی وزارتخانه ها و سازمان ها است.

علی نیکزاد ثمرین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست پیگیری مصوبات نظارت میدانی از شهرستان های سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن گفت: در این سفر که در تاریخ 7 دی ماه جاری به منظور حل مشکلات مردم صورت گرفت؛ مواردی مصوب شد که لازم بود این موارد مورد پیگیری قرار گیرد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبات این سفر مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت فرودگاه های کشور، شرکت ایرلاین های ماهان و آتا، شرکت زیربناهای حمل و نقلی مربوط به وزارت راه و شهرسازی، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، سازمان ایدرو و ایمیدرو و شرکت بازآفرینی شهری وابسته به وزارت راه و شهرسازی بود که در این جلسه پیگیری های لازم از مسئولان مربوطه انجام گرفت.



وی افزود: سفرهایی که صورت می گیرد باید آثار ملموسی داشته و مصوبات آن عملیاتی شود، چرا که تمامی موارد و مصوبات به صورت کارشناسی و براساس مقدورات کشور اتخاذ می شود. همچنین مصوبات نباید از درون استان باشد، بلکه باید از اعتبارات استانی کمترین استفاده صورت گیرد. از طرفی در این مصوبات باید از اعتبارات ملی استفاده شود، چرا که بیش از 90 درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای متمرکز در مرکز یعنی وزارتخانه ها و سازمان ها می باشد.



نیکزاد بیان کرد: با توجه به اینکه مصوبات باید در زمان مقرر خود اجرایی شود، در این جلسه مصوبات پیگیری شد و مسئولان مربوطه گزارشی از روند کاری خود براساس مصوبات ارائه کردند که براساس گزارش مسئولان مشخص شد که بیشتر مصوبات براساس مقدورات اجرایی شده و موارد باقیمانده تا انتهای فروردین سال 1400 انجام می شود.



نایب رئیس مجلس یازدهم یادآور شد: جلساتی نیز در آینده برای پیگیری موارد باقیمانده و اقدامات انجام گرفته تشکیل خواهد شد تا همه مصوبات به سرانجام برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 316067
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار