خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/09/09 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان قم صورت گرفت.

قدردانی صادرکنندگان و فعالان اقتصادی و بازرگانی قم از حمایت ها و تاکیدات دکتر لاریجانی بر توسعه صادرات

رئیس اتاق بازرگانی قم گزارش عملکردی از فعالیت های این اتاق به رئیس مجلس ارائه کرد و از حمایت های دکتر لاریجانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه 9 آذرماه) در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان قم سخنرانی کرد. ( اینجا بخوانید)



 در این مراسم خاکی رئیس اتاق بازرگانی قم گزارش عملکردی از فعالیت های این اتاق به رئیس مجلس ارائه کرد و از حمایت های دکتر لاریجانی قدردانی کرد.



رئیس اتاق بازرگانی همچنین در این جلسه افزود: دبیرخانه مشترکی بین اتاق های اصناف، تعاون و بازرگانی برای پیشرفت امور افتتاح شده است. همچنین اتاق بازرگانی قم نشست هایی با کشورهای مختلف برگزار کرده و به موضوعاتی مانند رفع مسائل و مشکلات تولید و رشد کارآفرینی توجه داشته است.



خاکی در این جلسه افزود: در زمینه آموزش نیز اتاق بازرگانی قم آموزش های درخصوص استارت آپ ها و حقوق تجارت انجام داده و حمایت های لازم را برای شرکت در نمایشگاه ها در کشورهای مختلف مانند چین انجام می دهد.



لازم به ذکر است در این جلسه آقاجانی رئیس اتحادیه صادرکنندگان قم، سید جانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن کشور، مولودی معاون سازمان توسعه تجارت ایران و صادقی استاندار قم از پشتیبانی های رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص رفع مشکلات بخش تولید و تاکید بر توسعه بخش صادرات قدردانی کردند و گزارشی از عملکرد کارهای صورت گرفته به رئیس مجلس ارائه دادند.



در پایان این مراسم  دکتر لاریجانی از صادرکنندگان برگزیده استان قم با ارائه تندیس و لوح تجلیل کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 220923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار