خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 19:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
پیام تبریک رئیس مجلس به تیم پاراآسیایی کشور:

فرزندان پرتوان کشور با کسب مقام دومی پاراآسیایی تاریخ سازی کردند

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به تیم پاراآسیایی کشورمان نوشت: فرزندان برومند و پرتوان کشورمان علی‌رغم سختی‌ها و دشواری‌های جسمانی، با اراده‌ای راسخ، ضمن تاریخ‌سازی در کسب عنوان دوم آسیایی به‌همراه مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه سخت و دشوار و رویارویی با حریفان، توانمندی و قدرت خویش توام با روحیه معنوی را به اثبات رسانیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب نتایج افتخارآمیز جانبازان و معلولان قهرمان کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را تبریک گفت.



متن پیام رییس قوه مقننه به شرح ذیل است؛



بسم الله الرحمن الرحیم

دستاوردهای ارزشمند و نتایج افتخارآمیز جانبازان و معلولان قهرمان کشورمان با عنوان کاروان فرزندان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، بار دیگر شادی و مباهات را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.



فرزندان برومند و پرتوان کشورمان با استعانت از خداوند متعال، علی‌رغم سختی‌ها و دشواری‌های جسمانی، با اراده‌ای راسخ، ضمن تاریخ‌سازی در کسب عنوان دوم آسیایی به‌همراه مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه سخت و دشوار و رویارویی با حریفان، توانمندی و قدرت خویش توام با روحیه معنوی را به اثبات رسانیدند.



اینجانب با عرض تبریک و خداقوت به تمامی مدال آوران، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای کاروان در این رقابت‌ها و تشکر از تلاش‌های کمیته ملی پارالمپیک، امیدوارم همواره شاهد حضور موفقیت‌آمیز جوانان عزیزمان در میادین ورزشی باشیم.



محمدباقر قالیباف



رئیس مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام



 

  • کد خبر : 370685
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار