خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/15 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر قالیباف در پیامی به اجلاسیه بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی؛

علما و مربیان الهی ستون های بنای تمدن ایران اسلامی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به اجلاسیه بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی، علما و مربیان الهی را ستون های بنای تمدن ایران اسلامی دانست و از تلاش‌های وی در راستای احیای حوزه علمیه زهان با توجه به نیاز مردم به ارتباط با علمای ربانی تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف  طی پیامی به اجلاسیه بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی از اقدامات وی در راستای حفظ، غنابخشی و انتقال تراث فکری و معنوی به نسل های آینده تقدیر کرد.



در این پیام آمده است:



در قرون متمادی علما و مربیان الهی ستون های بنای تمدن ایران اسلامی بوده اند و اهتمام ایشان به حفظ، غنابخشی و انتقال تراث فکری و معنوی به نسل های بعد نقش مهمی در ثبات و اعتلای هویتی در این فرهنگ غنی داشته است.



حضرت آیت الله محمدصادق اوحدی احیاگر حوزه علمیه زهان، یکی از این عالمان مجاهد است که با وجود امکان حضور در حوزه های مشهد و قم و طی مسیرهای مالوف با توجه به نیاز مردم به ارتباط با علمای ربانی، به موطن خویش بازگشتند و عمر مبارکشان را در مسیر هدایت و تربیت طلاب و تبلیغ دین صرف کردند.



از دست اندرکاران برگزاری این بزرگداشت سپاسگزاری می کنم، امیدوارم یاد و راه این روحانی وارسته و دلداده اهل بیت (ع) گرامی و پر رهرو باشد، ان شالله.



محمدباقر قالیباف



رئیس مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 364529
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار