خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/28 - 11:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در جمع خبرنگاران:

ظرفیت های اقتصادی ایران و ویتنام باید به تجار دو کشور معرفی شود/لزوم بازاریابی برای تحقق این هدف

رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی فرصت ها وجود دارد که باید به تجار دو کشور معرفی شود، گفت: پیشنهاد این بود که برای تحقق این هدف یک بازاریابی ایجاد شود که اتاق های بازرگانی در این زمینه می توانند از فرصت استفاده کرده و فعال شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اعزام به ویتنام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، پس از نشست تجاری ویتنام و ایران در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست تجار برخی از مشکلات خود را بیان کردند که در مذاکراتی که با مقامات ویتنامی برگزار شد به این موضوع توجه شده و قول دادند که این مشکلات به زودی رفع می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی فرصت ها وجود دارد که باید به تجار دو کشور معرفی شود، افزود: پیشنهاد این بود که برای تحقق این هدف یک بازاریابی ایجاد شود که اتاق های بازرگانی در این زمینه می توانند از فرصت استفاده کرده و فعال شوند.

دکتر لاریجانی تصریح کرد: در حوزه های برق، نفت گاز، پتروشیمی و حمل و نقل امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد که با توجه به اینکه هر دو کشور پرجمعیت هستند، باید از این فرصت استفاده شده و تجار ایرانی نیز باید در این زمینه فعال شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 239727
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار