خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/20 - 18:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در جمع دیپلمات ها و روسای نهادهای جمهوری اسلامی در مسکو مطرح شد؛

روایت جالب قالیباف از همرزم شهیدش درباره کارکردن بی وقفه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ اقتصادی امروز مطمئن باشید هر چقدر، هر کدام از ما در هر کجایی که هستیم با تلاش و دلسوزی بیشتری کار کنیم، گره بیشتری از مشکلات صدها هزار نفر در حوزه اقتصادی باز کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدسعید احدیان دستیار سیاسی رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر، به نقل خاطره ای از شهید حداد طوسی توسط دکتر قالیباف در جمع دیپلمات ها و روسای نهادهای جمهوری اسلامی در مسکو پرداخت و نوشت؛



"در جمع کارشناسان سفارت،قالیباف خاطره ای از شهید "حداد طوسی" گفت.شهیدی که بی وقفه کار می کرد.



خاطره را چندبار دیگر هم از او شنیده بودم؛هروقت که می خواست بگوید کم کاری نکنید،یاد آن شهید بزرگوار می افتاد. 



رئیس مجلس عزم خود را برای احیای ظرفیت های مغفول مانده اقتصادی جزم کرده است."



همچنین احدیان فیلم تعریف این خاطره توسط رئیس مجلس را در توئیتر منتشر کرد که در این فیلم دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دیپلمات ها و روسای نهادهای جمهوری اسلامی ایران در مسکو  می گوید: شهید طوسی به لحاظ جسمی از دیگران ضعیف تر بود اما هر گاه فرصتی پیدا می‌کرد بلافاصله شروع به کار و کمک کردن می‌کرد.



وی ادامه داد: روزی از ایشان خواستیم کمی استراحت کند؛ اما شهید طوسی در پاسخ گفت هرچقدر امروز بیشتر کار و تلاش کنیم و عرق بریزیم شب عملیات خون کمتری ریخته خواهد شد. عرقی که امروز می‌ریزیم ارزش بسیار زیادی دارد چراکه اگر یک متر هم بیشتر پیشروی کنیم قطعاً خون کمتری ریخته خواهد شد و بچه ها در پوشش بهتری حرکت خواهند کرد.



رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی امروز هم مطمئن باشید هر چقدر، هر کدام از ما در هر کجایی که هستیم با تلاش و دلسوزی بیشتری کار کنیم، گره بیشتری از مشکلات صدها هزار نفر در حوزه اقتصادی باز کرده‌ایم.



دکتر قالیباف به ارزش کار و تلاش بیشتر اشاره و اظهار کرد:ارزش کار بیشتر در این است که آسیب های اجتماعی جامعه را کاهش می‌دهیم؛ با تلاشمان اجازه نمی‌دهیم کمر مردانی که در جنگ شکسته نشد در مقابل فرزندانشان شکسته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 313631
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار