خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/16 - 20:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد قم مطرح کرد:

رشد چند برابری تسهیلات بهزیستی و کمیته امداد در بودجه/ زندگی با کرامت مددجویان در گرو اشتغال زایی

رئیس مجلس شورای اسلامی: تسهیلات در نظر گرفته شده برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در لایحه بودجه سال ۹۸ رشد چند برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عصر امروز (سه شنبه ۱۶بهمن ماه) اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با دکتر علی لاریجانی دیدار کرد.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مسئله اشتغال توجه ویژه‌ای داشته باشید، گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در لایحه بودجه سال ۹۸ رشد چند برابری داشته است.



رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اشتغالزایی فعال شود برای کشور بسیار مفید واقع می‌شود، ادامه داد: با ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد زندگی با کرامتی پیدا می‌کنند و از سرباری خارج می‌شوند.



دکتر لاریجانی با تاکید بر اینکه ابتکارات ایجاد شده در درگاه خداوند نیز ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال باید جدی گرفته شود، دوای درد کشور اشتغال محرومین است که با توجه به افزایش اعتبارات صورت گرفته در لایحه بودجه دست مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد شغل بازتر می‌شود.



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه در آمد خانواده‌های تحت پوشش از پرورش و صادرات پرنده‌های تزئینی حدودا ۳ تا ۴ میلیون تومان در ماه است، گفت: درآمدهای مردمی کمیته امداد استان قم در سال جاری حدود ۳۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۳۰درصدی هستیم.



میرشکار با اشاره به اینکه برای اولین بار موضوع برون سپاری در کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است، ادامه داد: با انجام برون سپاری مدد جویان به جای اینکه تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد به پایگاه‌های موجود مراجعه می‌کند و این موضوع باعث شده تا احساس فقر کاهش پیدا کند، به دنبال مردمی کردن اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم.



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در پایان با تاکید بر اینکه رسالت کمیته امداد خدمت رسانی به مردم است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 273520
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار