خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/27 - 13:40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در ادامه نظارت میدانی از شهر پردیس انجام شد

رئیس مجلس پای درد دل اهالی شهرک امام رضا (ع) شهر پردیس

اهالی شهرک امام رضا (ع) شهر پردیس در دیدار با رئیس مجلس مسائل و مشکلات این منطقه را بدون واسطه با وی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۷ خرداد)‌ در جریان نظارت میدانی خود از شهرک امام رضا (ع) پردیس، با حضور در جمع ساکنان این منطقه به صورت رودررو با آنها به گفت وگو پرداخت.



رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زیرساخت های این شهرک گفت: ضرورت دارد که امکانات لازم برای بهبود وضعیت زندگی مردم در این بخش فراهم شود.



وی ادامه داد: ابتدا باید زمین های این منطقه سند دار شوند، تا مردم بتوانند زمین های خود را تفکیک و با ساخت آپارتمان و تخصیص زیرساخت هایی از قبیل آب، برق، خدمات بهداشتی و درمانی و...  شرایط بهتری برای زندگی آنها فراهم شود.   



در ادامه یکی از ساکنان این شهرک با بیان اینکه عمده اهالی این منطقه خراسانی بوده و از بجنورد و شیروان و سایر شهرها هستند، گفت:  متاسفانه در حال حاضر ساکنان این بخش از آب آشامیدنی لوله کشی محروم بوده و با تانکر به این منطقه آبرسانی می شود. همچنین جاده های دسترسی به این شهرک آسفالت نشده اند که این خود مشکلات فراوانی را برای اهالی در پی داشته است.



وی با بیان اینکه ساکنان شهرک امام رضا (ع) از خدمات بهداشتی مناسب نیز برخوردار نیستند، بیان کرد: در این منطقه 700 خانوار با 2100 نفر جمعیت اینجا زندگی می کنند که از امکانات کمی برخوردار هستند. ساخت حسینیه این شهرک با هزینه مردم شروع شد که تاکنون اسکلت فلزی آن زده شده و بلاتکلیف مانده است.



این فرد در ادامه بیان مشکلات اهالی این شهرک گفت: زمین های این منطقه قولنامه ای و فاقد سند است. قرار بود شهرداری 530 قطعه زمین برای مردم این منطقه تامین کند که 30 درصد هزینه آن را مردم با اقساط پرداخت کنند، اما به دلیل مشکلات متعدد چنین اتفاقی رخ نداد.



در ادامه یکی دیگر از ساکنان این منطقه که پیرزنی سالخورده بود، ضمن دعوت از قالیباف برای بازدید از خانه خود گفت: فرزند معلولی دارم که مبتلا به بیمایر سندرم داون است و 10 سال است که تلاش می کنم تا وی را تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دهم ولی موفق به این کار نشده ام و تاکنون هم هیچ کمکی از این نهاد دریافت نکرده ام.



رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار بر پیگیری مشکلات این منطقه توسط مجلس برای بهبود شرایط زندگی، رفع مشکلات ساکنان و همچنین تکمیل حسینیه این شهرک تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 321314
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم