خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/03 - 18:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در پیامی مطرح شد؛

رئیس مجلس رحلت حضرت آیت‌الله حاج‌ سید مهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت

دکتر قالیباف در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله حاج‌ سید مهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت و برای ایشان علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله حاج‌ سید مهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.



متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم



إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ



رحلت عالم مهذب و فقیه ربانی حضرت آیت‌الله حاج‌ سید مهدی موسوی بجنوردی فرزند مرحوم آیت‌الله حاج میرزا حسن بجنوردی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) موجب تاسف و تأثر گردید.



این روحانی جلیل‌القدر پرورش یافته خاندان معزز فقاهت و دیانت بودند و در سراسر عمر با عزت خویش با مجاهدت و اخلاص به نشر علوم دینی و تدریس سطوح مختلف دروس حوزوی، تالیف آثار متعدد، تربیت طلاب و شیفتگان معارف اسلامی و ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام اهتمام داشتند و همواره در خدمت به مردم و انقلاب تلاش می‌کردند .



اینجانب ضمن عرض تسلیت به حوزه‌های علمیه، علما و فضلای گرانقدر، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم و اخوان محترم، برای ایشان علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.



محمدباقر قالیباف



رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی



پایان پیام

  • کد خبر : 340617
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم