خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/29 - 17:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار مدیران و فعالان بخش اقتصادی استان قم با دکترلاریجانی

مدیران و فعالان بخش اقتصادی استان قم صبح امروز با دکترعلی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مدیران و فعالان بخش اقتصادی استان قم صبح امروز (پنجشنبه، 29 فروردین ماه) با دکتر علی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.



براساس این گزارش در این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، امور مالیاتی و پست گزارشاتی را از اقدامات انجام شده در استان قم ارائه کردند و پیشنهاداتی را برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در این استان ارائه کردند.



دکترعلی لاریجانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیران اقتصادی استان قم، گفت: بهتر است که اقدامات انجام شده در جهت تسهیل موانع موجود در راه تولید و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.



گفتنی است در این دیدار فعالان اقتصادی و بازرگانی استان قم حضور داشتند و از مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید این استان وجود دارد نقطه نظرات خود را بیان داشتند و پیشنهاداتی را برای برطرف کردن این موانع بیان داشتند.



بنابراین گزارش در این دیدار از اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان، نظام مهندسی معدن، اتحادیه کفش فروشان، اتحادیه نانوایان و مرغداران و همچنین اتحادیه صادرکنندگان نمایندگانی حضور داشته و از مشکلات و موانع تولید در کشور گله مند بوده و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن وضع موجود ارائه کردند.



دکترعلی لاریجانی در خصوص مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی و بازرگانی، گفت: پیگیری های لازم در خصوص مشکلات بخش اقتصادی، بازرگانی و علی الخصوص معادن استان قم صورت خواهد گرفت./



پایان پیام  

  • کد خبر : 278330
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار