خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/29 - 17:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار مدیران بنیاد شهید و حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با دکترلاریجانی

مدیران بنیاد شهید و حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم صبح امروز با دکترعلی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مدیران بنیاد شهید و حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم صبح امروز (پنجشنبه، 29 فروردین ماه) با دکتر علی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.



بنابراین گزارش در این دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با ارائه گزارشات خود در خصوص اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلاتی که بر سر راه امور مربوط به ایثارگران و جانبازان وجود دارد، پرداختند.



دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، گفت: باید اقدامات انجام شده در جهت معرفی ارزش ها و آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد و همچنین بنیاد شهید کمک های مناسبی را برای ایثارگران و جانبازان این استان در نظر بگیرد.



گفتنی است در این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بهزیستی، رئیس کمیته امداد و مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم حضور داشتند و در خصوص اقدامات انجام شده در ادارات متبوع خود به دکترعلی لاریجانی گزارشی ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 278326
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار