خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/29 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای شورای تامین استان قم با دکترلاریجانی

اعضای شورای تامین استان قم صبح امروز با دکترعلی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای شورای تامین استان قم صبح امروز (پنجشنبه، 29 فروردین ماه) با دکتر علی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.



بنابراین گزارش در این دیدار استاندار قم گزارشی در خصوص اقدامات این استانداری در مورد سیل اخیر و اقدامات انجام شده ارائه کرد.



استاندار قم ادامه داد: قبل از انتخاب استان قم به عنوان استان معین مناطق سیل زده به معاون استاندار ماموریت داده شد تا با حضور در مناطق سیل زده به ویژه پلدختر خدمات رسانی لازم را به هموطنان سیل زده داشته باشد و همچنین از تجهیزات سنگین جهت تسهیل امور استفاده شود.



استاندار قم در ادامه گفت: از لحاظ امنیتی، استان قم توانست با انجام اقداماتی مناسب از بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق در استان کاهش پیدا کند و همچنین آمار بزه و بزهکاری در این استان به طور چشمگیری با کاهش روبه رو بوده است که می توان گفت استان قم از لحاظ امنیتی نمره قبولی را کسب کرده است.



دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از زحمات و اقدامات استانداری قم و اعضای شورای تامین این استان، گفت: لازم است که از ظرفیت استان قم در جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده استفاده شود و همچنین در خصوص زائرپذیری این استان نیز باید توجه ویژه صورت بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 278321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار