خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/17 - 12:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

دکتر لاریجانی از پروژه در حال ساخت شهرک سلامت خاتم قم بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال ساخت شهرک درمانی- آموزشی و سلامت خاتم قم بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، امروز (پنجشنبه، 17 اسفندماه) از پروژه در حال ساخت شهرک درمانی- آموزشی و سلامت خاتم قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفت.



دکتر علی لاریجانی در حاشیه بازدید از این پروژه و پس از استماع گزارش مسئولان آن اظهار داشت: کار خوب و سنجیده ای انجام شده و از شرکت های مختلف مهندسی که در این پروژه همکاری می کنند، تشکر می کنیم.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی الاظاهر نشان می دهد که ساخت این پروژه خوب پیش می رود و براساس زمانبندی تعیین شده عملیات ساخت آن در دست اقدام است، بیان کرد: استانداردهای خوبی برای ساخت پروژه در نظر گرفته شده و حتما یکی از پروژه های خیلی مهم استان قم است که اگر این استانداردها را حفظ کنید جزء کارهای بسیار خوب خواهد بود و من نیز توصیه می کنم تا سایر بخش ها نیز به شما کمک کنند.



وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بانک پاسارگاد نیز در این پروژه اقدام سنجیده ای بوده است، افزود: از استاندار و شهردار قم تشکر می کنیم که در این زمینه همکاری کرده اند تا کار بیمارستان زودتر انجام شود و بخش دانشگاه این شهرک را نیز پیگیری می کنیم.



نماینده مردم قم با بیان اینکه استانداری نیز برای در اختیار دادن زمین همکاری می کند، گفت: لازم است اقداماتی برای ساخت زودتر هتل انجام شود، همچنین برای تربیت کادر درمانی نیز باید توجه لازم را داشته باشید زیرا تامین این نیروها به سادگی انجام نمی شود.



رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای ساخت این پروژه به سامان پیش می رود و فعالیت سه شیفت برای ساخت این شهرک نیز بسیار خوب است./



پایان پیام   

  • کد خبر : 235522
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار