خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/22 - 19:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دقایقی قبل؛

دکتر قالیباف پس از سفر دو روزه به روسیه وارد تهران شد

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل، پس از حضور در نشست روسای مجالس بریکس که در کشور روسیه برگزار شده بود، وارد فرودگاه مهرآباد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در رأس هیاتی به منظور شرکت در نشست روسای مجالس بریکس به روسیه سفر کرده بود، عصر امروز سن‌پترزبورگ را به مقصد تهران ترک کرد و دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

لازم به ذکر است، رئیس قوه مقننه در این سفر ضمن سخنرانی در مجمع پارلمانی بریکس و اجلاس بریکس‌پی در دیدارهای دوجانبه با همتایان خود از مجالس کشورهای روسیه، اتیوپی، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان و تاجیکستان و رئیس جمهور روسیه پیرامون اهمیت توسعه روابط تجاری دو جانبه و چندجانبه و استفاده از ظرفیت اقتصادی و ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران در بریکس و شانگهای گفت‌وگو و رایزنی کرد.

لازم به ذکر است که در جریان برگزاری این مجمع پارلمانی، سید شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سید روح‌الله موسوی نماینده مردم لردگان و خانمیرزا، شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه و مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

گفتنی است علی نیکزاد نایب رئیس مجلس دوازدهم با حضور در فرودگاه مهرآباد، در بدو ورود از دکتر قالیباف استقبال کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380495
نسترن دقیقی
خبرنگار

نسترن دقیقی

آخرین اخبار