خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 08:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
طی پیامی صورت گرفت؛

دکتر قالیباف شهادت «میلاد بیدی» مجاهد مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت میلاد بیدی پاسدار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد مدافع حرم شهید مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل گردید را تبریک و تسلیت گفت.

دکتر قالیباف

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت میلاد بیدی پاسدار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد مدافع حرم و مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل گردید را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است؛

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

 

من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضىٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

کاروان سرافرازان دلاور مدافع حریم‌ آل‌الله علیهم‌السلام در امتداد مسیر سرخ شهادت باردیگر عاشقی پاکباخته را همراه خویش نمودند.

 پاسدار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد مدافع حرم، شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی  اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل گردید، تجلی دوباره‌ای از ایثار و جهاد در راه خدا را به نمایش گذاشت.

این شهید والامقام‌ در همراهی با رزمندگان جبهه مقاومت، اعتلای امت اسلام و پاسداری از جمهوری اسلامی و حریم اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام به فیض متعالی شهادت نائل گردید تا نام و خاطره حماسه‌سازی‌هایش در گنجینه پرافتخار ایثار و شهادت، برای همه نسل‌ها باقی بماند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت ایشان به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم اروحناله‌الفدا، مردم شریف شهرستان سبزوار به ویژه اهالی روستای بید، خانواده محترم و شهیدپرور بیدی و به‌ویژه همسر مقاوم و داغدیده‌اش سرکار خانم موسوی و سایر بستگان؛ برای آن شهید بزرگوار علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان بردباری، اجر و تسلای خاطر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رییس‌ مجلس‌‌ شورای اسلامی./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 381558
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار