خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/02 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
طی پیامی؛

دکتر قالیباف درگذشت سلیمی آشتیانی خیّر خوشنام سلامت و مدرسه‌ساز کشور را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت آقای هاشم سلیمی آشتیانی چهره‌ ماندگار و خیّر خوشنام سلامت و مدرسه‌ساز کشور، خادم مخلص آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت آقای هاشم سلیمی آشتیانی چهره‌ ماندگار و خیّر خوشنام سلامت و مدرسه‌ساز کشور، خادم مخلص آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام را تسلیت گفت.

متن پیام ه شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

انالله واناالیه راجعون 

فقدان‌ چهره‌ ماندگار و خیّر خوشنام سلامت و مدرسه‌ساز کشور، خادم مخلص آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام آقای هاشم سلیمی آشتیانی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان‌ شخصیتی شریف و پرتلاش و خدمتگزاری صدیق در امور نیکوکارانه و عام‌المنفعه بودند که اقداماتشان‌ در ساماندهی فعالیت‌های خیر و خداپسندانه و ساخت مجتمع‌های آموزشی و درمانی به‌عنوان ذخیره صالح برجای خواهد ماند.

 ضمن عرض تسلیت درگذشت این مجاهد نیکوکار که این‌جانب در طول دوران خدمت در شهرداری تهران از نزدیک شاهد و ناظر فعالیت‌ها و تلاش‌های خیرخواهانه‌شان بوده‌ام، به جامعه آموزشی و درمانی، خیرین سلامت و مدرسه‌ساز کشور، آشنایان‌ و خانواده گران‌قدر، برای ایشان که در آستانه اربعین حسینی دیار فانی را وداع گفتند آمرزش الهی و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم. 

محمدباقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 382773
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار