خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/01 - 08:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با صدور پیامی؛

دکتر قالیباف درگذشت سردار زین‌العابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار پاسدار، مرحوم زین العابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، دکتر محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سردار پاسدار، مرحوم زین العابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر و برای خانواده و بازماندگان ایشان آرزوی صبر کرد.



متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



انالله و اناالیه راجعون



درگذشت خدمتگزار جهادی و انقلابی، سردار سرافراز پاسدار و جانباز عاشورایی، مرحوم زین‌العابدین خرّم استاندار فقید آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر گردید.



ایشان که شخصیتی بااخلاق، متواضع و مردمی بودند، در عرصه مسئولیت‌های اجرائی و مدیریت دفاعی و نظامی با کارآمدی و تعهد حضور داشتند که سابقه ۸ ساله در جبهه‌های دفاع مقدس و پس از آن به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه شهدا، فرمانده سپاه عاشورا، مستشار نظامی در دفاع از حرم‌اهل‌بیت(ع) و نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی بخشی از کارنامه درخشان مرحوم خرّم می‌باشد و سرانجام نیز پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه آرمان‌های انقلاب و نظام و تحمل رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.



ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همرزمان، دوستان و خانواده گرامی، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



محمدباقر قالیباف



رئیس مجلس شورای‌ اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 374957
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار