خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/30 - 23:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
طی تماس های تلفنی با وزرای بهداشت، آموزش و پرورش و استاندار قم صورت گرفت

توصیه دکتر لاریجانی به ایمن سازی مجامع عمومی قم در قبال ویروس کرونا/ تاکید بر تشکیل فوری شورای تامین قم و اقدامات پیشگیرانه

رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ضمن دریافت آخرین گزارش ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا در شهرستان قم، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی عاجل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز ( چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه) طی تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت آخرین گزارش ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا درشهرستان قم، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات  پیشگیرانه و بهداشتی عاجل  تاکید کرد.



دکتر لاریجانی، همچنین طی تماس تلفنی جداگانه با وزیر آموزش و پرورش، توصیه های لازم مبنی بر صیانت از محیط مدارس نسبت به شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی لازم در این خصوص به والدین و دانش آموزان را ارائه کرد.





رییس مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی جداگانه با بهرام سرمست، استاندار قم نیز بر ضرورت تشکیل فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به ویژه ایمن سازی مجامع عمومی، مدارس و دانشگاه های استان قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد./





پایان پیام

  • کد خبر : 295504
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار