خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/01 - 17:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دلخوش در تشریح نشست با معاونین قوه قضائیه:

تعیین تکلیف پرسنل شوراهای حل اختلاف در طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: پرسنل شوراهای حل اختلاف در طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی گنجانده می شوند و با این اتفاق تعیین تکلیف می شوند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست نیکزاد نایب رئیس مجلس و برخی دیگر از نمایندگان با معاونین قوه قضائیه گفت: با توجه به مشکلاتی که دستگاه قضایی در رابطه با موضوع تعیین تکلیف پرسنل این مجموعه به ویژه اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور دارند جلسه ای به اتفاق معاونین قوه قضائیه در محل دفتر آقای نیکزاد برگزار شد تا برای رفع این مشکلات بحث و بررسی شود.



وی افزود: در این نشست موضوع تعیین تکلیف اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت و نظرات هم مطرح شد و  باید گفته شود که 14 هزار 200 نفر در شوراهای حل اختلاف به صورت تمام وقت در حال خدمت هستند که قرارداد مشخصی ندارند و بایستی تعیین تکلیف شوند چرا که برخی از این عزیزان حدود 20 سال مشغول به فعالیت هستند اما حقوق و مزایای آنها براساس قاعده مشخص واریز نمی شود.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه بحث تبدیل وضعیت کارکنان شوراهای حل اختلاف مطرح شد و نظر اکثریت در این رابطه نیز مساعد بود و مابقی موضوعات مطرح شده هم در خصوص بودجه قوه قضائیه و ارتباط نمایندگان با دستگاه قضایی بوده است.



عضو کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: مقرر شد کارکنان شوراهای حل اختلاف در طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی لحاظ تا وضعیت این عزیزان تعیین تکلیف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355779
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار