خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/01 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نگاهداری در تشریح جزییات اولین جلسه شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح کرد:

تشکیل شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی برای اولین بار در مجلس/ نقش دبیران کمیسیون‌ها در پیشبرد اولویت‌های مجلس یازدهم بسیار کلیدی است

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، ضمن اعلام خبر برگزاری اولین جلسه شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی که برای اولین بار در این دوره از مجلس شکل گرفته است، تاکید کرد که دبیران بازوهای فکری و اجرایی کمیسیون‌ها هستند و نقش آنها در پیشبرد اولویت‌های مجلس یازدهم بسیار کلیدی است.

بابک نگاهداری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد برگزاری جلسه شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، گفت: این نخستین جلسه شورای دبیران کمیسیون‌ها بود که برای اولین بار در مجلس یازدهم شکل گرفته است.



شورای دبیران برای ارتقا کیفی عملکرد کمیسیون‌ها شکل گرفته است



مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات، ادامه داد: دبیران کمیسیون‌ها بازوهای فکری و اجرایی کمیسیون‌ها هستند و نقش آنها در پیشبرد اولویت‌های مجلس یازدهم بسیار کلیدی است.



وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت‌های کمیسیون‌ها احصاء شده و مسیر فعالیت آنها طراحی و مشخص شده است، این شورا به منظور ایجاد سازوکار عملکردی برای دبیران و بررسی مسائل و مشکلاتی که دارند و ارائه راه‌حل‌هایی برای برون رفت از آنها، همچنین ارتقا کیفی عملکرد کمیسیون‌ها برای تحقق اولویت‌های مجلس یازدهم شکل گرفته است.



نگاهداری یادآور شد: برگزاری این جلسات با این هدف که با هم‌اندیشی، همفکری و مشارکت دبیران کمیسیون‌ها در اجرا و تصمیم‌سازی‌های مجلس بتوانیم شاهد پیشبرد بهتر امور مجلس باشیم به صورت ادواری تداوم خواهد داشت و دستورکار آنها نیز مشخص و تدوین شده است.



مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این جلسه دبیران به بیان مشکلاتی که با آنها مواجه شده‌اند، پرداختند که رفع آنها را پیگیری خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 312483
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار