خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/10 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
مصری در جمع روحانیون کاشمر؛

تحریم‌ها سلامت مردم ما را هدف قرار داده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها سلامت مردم ما را هدف قرار داده است و دشمنان این کشور با جنگ ترکیبی می‌خواهند ملت ایران را با هم درگیر کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، عبدالرضا مصری امروز (پنجشنبه، 10 آذرماه) در جمع روحانیون شهرستان کاشمر، گفت: دشمن می خواهد وضعیت کشور مطلوب نباشد. استکبار جهانی نیز در به وجود آمدن مشکلات اقتصادی برای کشور نقش مهمی با وضع تحریم ها و کارشکنی های بین المللی ایفا کرده است.



وی افزود: اینکه می گویند دولت، مجلس و دیگر ارکان یکدست شده اند و حالا باید همه مسائل کشور برطرف شود از اخباری بوده که از سوی آلبانی نشین ها تدوین و در فضای مجازی مخابره شده است تا حواسمان از علت اصلی موضوع جدا شود و این سوال وجود دارد مگر دولت قبلی می خواسته نفت بفروشد اما مجلس نگذاشته بود؟ یا اینکه دولت قبلی می خواسته معاش مردم را درست کند و مجلس نگذاشته بود؟



نایب رئیس مجلس اظهار کرد: می خواهند با طرح این موضوعات بگویند که مشکل اصلی در داخل کشور است در صورتی که علت اصلی این موضوع مشخص است و باید گفته شود همان کسی که تحریم ها را علیه ما وضع کرده است باید این تحریم ها را بردارند تا ببینند مشکل از کجا است.



مصری به تحریم نفت عنوان کرد: امروز دشمن می خواهد با این فشار اقتصادی به اهداف خود برسد چرا که گزینه های دیگر را امتحان کرده اما راه به جایی نبرده است.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه دشمنان می گویند گزینه های مختلف علیه ایران روی میز است باید گفته شود اگر می توانستند تاکنون حمله نظامی می‌کردند اما می دانند که توانایی انجام این کار را ندارند و به گزینه اقتصادی متوسل شده اند.



نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه آمریکا نمی گذارد مشکل درآمدی کشور حل شود، تاکید کرد: هر پولی می خواهد جابه جا شود آمریکا نمی گذارد، تحریم‌ها سلامت مردم ما را هدف قرار داده است و دشمنان این کشور با جنگ ترکیبی می‌خواهند ملت ایران را با هم درگیر کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352973
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار