خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/09/04 - 14:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
کاتب خبر داد:

تأیید نظر مجلس درخصوص نظارت سازمان استاندارد بر خدمات سلامت ازسوی مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر مجلس را در نظارت سازمان استاندارد بر خدمات سلامت تایید کرد.

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز(شنبه، 4 آذرماه) مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع اختلافی مجلس و شورای نگهبان پیرامون ماده 3 طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد در این جلسه بررسی شد و نظر مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفت.



نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق ماده 3 طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد سیاست گذاری، نظارت و هدایت نظام استاندارد در حوزه کالا و خدمات پزشکی هم بر عهده سازمان استاندارد خواهد بود.



وی افزود: مجلس در این طرح سازمان استاندارد را متولی نظارت بر کالا و خدمات صادراتی و وارداتی اعم از حوزه سلامت و پزشکی تعیین کرده بود که پس از تصویب مجدد این ماده در صحن علنی مجلس موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع و پس از بحث و بررسی های لازم امروز نظر مجلس در صحن علنی این مجمع تصویب شد.



کاتب ادامه داد: بر پایه این ماده قانونی از این پس سازمان استاندارد بر کلیه کالاهای وارداتی و صادراتی حوزه سلامت نیز نظارت خواهد کرد و متولی این امر خواهد بود.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد همچنین تنها مرجع رسمی اعطای نشان حلال نیز خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 220233
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار