خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/12 - 16:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با حضور نایب رییس مجلس صورت گرفت

بررسی مصوبات سفر استانی به حوزه انتخابیه تفت و میبد

جلسه بررسی مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان های تفت و میبد با نایب رییس مجلس، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، فرمانداران تفت و میبد و مسئولان اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ جلسه بررسی مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان های تفت  و میبد با حضور علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس، سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، فرمانداران تفت و میبد و مسئولان اجرایی برگزار شد.



براساس این گزارش؛ در این نشست که نمایندگانی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت بازآفرینی شهری ایران، سازمان بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، مصوبات سفر نایب رییس مجلس به حوزه انتخابیه تفت و  میبد بررسی شد و مسئولان اجرایی دستگاه های مذکور گزارشی از روند اجرای مصوبات ارائه کرده و مقرر شد در اسرع وقت موارد باقی مانده پیگیری و اجرایی شود.



گفتنی است؛ علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس در سفری یک روزه به حوزه انتخابیه تفت و میبد در آبان ماه سال 1400 از طرح های عمران شهری و روستایی تفت و میبد نظارت میدانی صورت داده و بازدید بعمل آورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354607
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار