خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/04 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد در پیامی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح و سال جدید میلادی؛

بازگشت انسان‌ها به آموزه‌های نجات‌بخش ادیان الهی موجب رفع تبعیض و تحقق رستگاری می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن فرخنده زادروز حضرت عیسی بن مریم (ع) و فرارسیدن سال جدید میلادی را به هموطنان مسیحی کشورمان تبریک گفت.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن فرخنده زادروز حضرت عیسی بن مریم (ع) و فرارسیدن سال جدید میلادی را به هموطنان مسیحی کشورمان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:



به نام خداوند بخشنده و مهربان



إذْ قالت الْملائکة یا مرْیم إنّ اللّه یبشّرک بکلمةٍ منْه اسْمه الْمسیح عیسی ابْن مرْیم وجیهاً فی الدّنْیا و الْآخرة و من الْمقرّبین « آیه ٤٥ سوره آل عمران»



فرخنده زادروز حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبر بزرگ الهی و پیام آور صلح و رحمت را به تمامی یکتاپرستان خصوصا هموطنان عزیز مسیحی ایران‌زمین تبریک می گویم.



بدون تردید بازگشت انسان‌ها و جوامع به آموزه های نجات‌بخش ادیان الهی و پیامبران اولوالعزم موجب تقویت نوع دوستی و همدلی میان بشریت خواهد شد و این مهم در زمان کنونی که شاهد رشد روزافزون تبعیض، بی عدالتی و تروریسم در عرصه جهانی هستیم، بیش از پیش حس می شود.



رستگاری جوامع و ملل، همواره محور پیام‌های حضرت عیسی مسیح (ع) و دیگر پیامبران الهی بوده که برای تحقق آنها نیاز به همدلی بشریت در عصر کنونی است.



اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن فرخنده زادروز حضرت عیسی بن مریم (ع)، به برکت این روز از خداوند متعال جهانی سراسر امن همراه با آرامش و آسایش، صلح و دوستی، عاری از جنگ و خشونت را خواستارم.



علی نیک‌زاد ثمرین



نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام


  • کد خبر : 334211
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم