خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 10:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

بازدید نیکزاد از محله‌های حاشیه‌نشین و شهرک صنعتی شهرستان چناران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از محله‌های حاشیه‌نشین و شهرک صنعتی شهرستان چناران بازدید کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه، ۲۹ دی ماه) به استان خراسان رضوی سفر کرده است، با حضور در شهرستان چناران، از محله‌های حاشیه‌نشین شهدا و بلوار امام خمینی (ره)، شهرک صنعتی و تصفیه خانه این شهرستان بازدید کرد. 



داورزنی، شهردار چناران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تامین قیر برای بازآفرینی معابر شهری و روکش آسفالت را از جمله مشکلات محله‌های حاشیه‌نشین شهدا و بلوار امام خمینی (ره) برشمرد.



بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در طرح اولیه برای بازآفرینی شهری ۳۵ هزار مترمربع به تامین ۲۵۰ تن قیر و همچنین ۷۰ هزار متر مربع دیگر نیاز به تامین ۵۰۰ تن قیر است.



همچنین با حضور مسئولان از شهرک صنعتی و تصفیه خانه چناران به مساحت کلی ۱۱۶۷ هکتار بازدید شد.



به گفته مقدم، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران در این مجموعه صنعتی ۱۱ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قالب ۳۰۳ واحد فعال مشغول بکار هستند.



تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی چناران در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت ورودی ۱۰۵۰ مترمکعب در مساحتی ۸ هکتاری به بهره‌برداری رسیده است.



اکنون با توجه به طرح توسعه شهرک صنعتی مذکور و افزایش فعالیت واحد‌های جدید فاز دوم تصفیه خانه با ظرفیت ورودی پسآب و فاضلاب صنعتی به ۳۵۰۰ متر مکعب پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی این طرح تا پایان سال آتی قابل بهره برداری خواهد بود.



نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری مشکلات موجود در این شهرستان، دستورات لازم جهت حل و فصل دغدغه‌های مردم را صادر کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355634
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار