خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 09:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت

بازدید نایب رییس مجلس از کارخانه آهک هیدراته و مینی پالایشگاه پلدختر

علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس با حضور در شهرستان پلدختر از کارخانه آهک هیدارته و مینی پالایشگاه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس که به استان لرستان سفر کرده است؛ وارد شهرستان پلدختر شد و از بخش های مختلف کارخانه آهک هیدراته پلدختر بازدید کرد.



در این بازدید مسئولان این کارخانه گزارشی از روند احداث و مشکلات این پروژه به نایب رییس مجلس ارائه داده و مقرر شد که مشکلات و مسائل مطرح شده بررسی و پیگیری شود.



گفتنی است؛ کلنگ احداث پروژه آهک هیدراته پلدختر در ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ به زمین زده شد و با راه‌اندازی این کارخانه بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۳۰۰ تا ۴۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.



همچنین نایب رییس مجلس در سفر به شهرستان پلدختر از طرح احداث مینی پالایشگاه پلدختر بازدید کرد که در این بازدید مشکلات و مسائل مینی پالایشگاه با نایب رییس مجلس به میان گذاشته شد و مقرر شد که موارد مطروحه پیگیری و حل شود.



شایان ذکر است؛ مینی پالایشگاه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار کلنگ زنی و در چهار فاز طراحی و تعریف شده است که این پروژه در شهرک صنعتی واقع در «سراب حمام» پلدختر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده و بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی به طور مستقیم ایجاد می‌ کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361461
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار