خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/13 - 16:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نامه 150 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به دکتر لاریجانی

ایستادگی در برابر ابرقدرت ها جز با فرهنگ بسیج و جهاد امکانپذیر نمی شد

150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به ریاست مجلس دکتر لاریجانی در خصوص حمایت از فعالیت های بسیج مجلس و اعلام همکاری با بسیج نامه ای نوشتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی از فعالیت های بسیج مجلس با امضا متن ذیل حمایت کردند. 



متن بیانیه به شرح ذیل است:



در طلیعه چهارمین دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد هستیم که ملت بزرگ ایران با سینه ای ستبر و گردنی افراشته ، گام های افتخار و غرور آمیز خود را یک به یک از میان انبوه دشمنان، منافقین و مستکبرین بسوی آرمان های خود برداشته است . بی تردید به اهتزاز در آمدن پرچم نظام اسلامی ایران، امنیت پایدار و اقتدار مثال زدنی . استقامت و ایستادگی در برابر ابر قدرت های شرق و غرب میسر و ممکن نبود جز با فرهنگ بسیج و جهاد که همچون شجره طیبه ای گستردگی اش به پهنای یک ایران بزرگ با اقوام در هم تنیده اش است.




در همین راستا ضمن حمایت از تمامی فعالیت ها، اقدامات و دستاوردهای بسیج مرکز قوه مقننه از نگاه مدبرانه و حکیمانه ریاست محترم مجلس آقای دکتر لاریجانی در این مقطع حساس که موج تازه ای از تهدیدات نمایشی توسط اجانب به تمامیت ارضی کشور عزیزمان و همچنین تعدی به نظام اسلامی و آرمان های آن را شاهد هستیم در تشکیل بسیج نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارکنان قوه مقننه کمال سپاس وامتنان را  می نمائیم.




امید است با استعانت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر اهمیت فعالیت های مطالعاتی و عملی در بسط و گسترش هیئت های اندیشه ورز و بصیرت افزایی و همچنین بهره مندی از ظرفیت ملی و منطقه ای نمایندگان خانه ملت در پویشی نوین و رویکردی مبتکرانه و موثرتر در اردوهای جهادی باشیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 289233
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار