خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/27 - 19:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد در جمع خبرنگاران:

ایران چهارمین اجلاس مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی را میزبانی می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسات امروز مقرر شد که نشست بعدی مجمع پارلمانی همکاری‌های اقتصادی در ایران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعداز‌ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ ماه) در حاشیه سومین کنفرانس عمومی مجمع پارلمانی سازمان همکاری های اقتصادی PAECO در جمع خبرنگاران، گفت: در کنفرانس امروز موضوعاتی در خصوص همکارهای اقتصادی، تجاری، گردشگری، حمل و نقل و ترانزیتی مطرح شد.



وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران در نشست سران عضو اکو بدون در نظر گرفتن تحریم‌های ظالمانه که بر کشورها اعمال شده است پیشنهاد خوبی را در خصوص تردد اتباع و مسائل گمرکی کشورهای عضو داشته است، ادامه داد: در جلسات امروز مقرر شد که نشست بعدی مجمع پارلمانی همکاری‌های اقتصادی در ایران برگزار شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه با توجه به کاهش شیوع کرونا امیدواریم بتوانیم در زمینه‌های مختلف خصوصا گردشگری اقدامات و همکاری‌هایی را با کشورهای عضو داشته باشیم، تصریح کرد: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نشست‌های سومین مجمع پارلمانی همکاری‌های اقتصادی مباحث مختلفی را در زمینه‌های حمل و نقل، صادرات، واردات، ترانزیت و گردشگری مطرح کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342160
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم