خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/22 - 18:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در پایان سخنرانی خود در اجلاس IPU اتهامات رئیس هیات پارلمانی امارات پاسخ داد؛

ایران به درخواست عراق و سوریه به کمک آن‌ها شتافت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اتهامات رئیس هیات پارلمانی امارات در اجلاس IPU، تصریح کرد: ایران به درخواست دولت‌های عراق و سوریه به کمک آنها شتافت تا داعش را سرکوب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اعزامی به بلگراد صربستان، دکتر علی لاریجانی عصر امروز (دوشنبه، 22 مهرماه) در پایان سخنرانی خود در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU)  به اتهامات مقامات اماراتی در این اجلاس درخصوص ایران پاسخ داد.



دکتر لاریجانی در ابتدا گفت: دوست عزیز ما از امارات در سخنرانی خود مطلبی را مطرح کرد مبنی بر اینکه ایران در منطقه دخالت می‌کند، ایران به درخواست دولت عراق و دولت سوریه به کمک آنها شتافت تا داعش را سرکوب کند، شما باید از ایران تقدیر کنید نه آن که بد او را بگویید.



وی ادامه داد: اگر ایران داعش را سرکوب نکرده بود امروز معلوم نبود داعش در منطقه خلیج فارس چه می‌کرد، اما سوال من از دوستان عزیز اماراتی این است که شما چرا در لیبی و سودان دخالت می‌کنید؟ چه انگیزه‌ای دارید. من نصیحت می‌کنم، شما دوست ما هستید، در گفت‌وگوهای پنهان با ما طور دیگر صحبت می‌کنید، چرا اینجا اینگونه صحبت می‌کنید، امیدوارم گفت‌وگوی دوستان در این جلسات سازنده باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 289875
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار