خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/04 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در جمع خبرنگاران:

ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون تا آخر اردیبهشت ماه در صحن مجلس نهایی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون از کمیسیون‌ها عبور کرده و ان‌شاءالله تا آخر اردیبهشت در صحن مجلس نهایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی پس از دیدار با مجمع نمایندگان و استاندار گلستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استاندار و نمایندگان استان گلستان در مجلس پیشنهادات پخته و مناسبی را برای رفع مشکلات استان گلستان مطرح کردند.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون از کمیسیون‌ها عبور کرده و ان‌شاءالله تا آخر اردیبهشت در صحن مجلس نهایی می‌شود، گفت: گفتگوهایی شده تا برای احداث راه آهن از فاینانس استفاده کنند.



وی افزود: پیشنهاداتی برای اینکه درآمد کشاورزان استان گلستان افزایش پیدا کند مطرح شد و مشوق‌هایی ایجاد می‌شود تا به صادرات مجحصولات منجر شود.



دکتر لاریجانی با اشاره به مشکلات آب و کمبود برق در استان که برای صنعت استان مورد نیاز است، گفت: وزارت نیرو به دنبال حل این مشکلات است.



رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه پیشنهادهایی برای تعیین تکلیف زمین های کشاورزی مطرح شد، بیان کرد: همچنین در مورد روش‌ها برای اینکه از فرصت سرمایه گذاری در بخش پوشاک استفاده شود و مردم درآمد زا شوند، مباحثی مطرح شد و راه های آن مورد بررسی قرار گرفت.



دکتر لاریجانی گفت: نمایندگان استان گلستان در مجلس فهیم و پرتلاش هستند به همراه استاندار محترم نیز که به خوبی کار می‌کند، آینده خوبی را برای استان گلستان رقم می‌زنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 241082
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار