خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/22 - 18:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی:

اقدام عملی اروپایی‌ها در زمینه برجام می‌تواند شرایط را تغییر دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از فعالیت موثر اروپایی‌ها در زمینه برجام گفت: اگر در مهلت باقی مانده اروپایی‌ها اقدام عملی انجام دهند شرایط برجام تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی بعدازظهر امروز (چهارشنبه، 22 خرداد ماه) که به خراسان شمالی سفر کرده است، در بدو ورود درجمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت عرض ارادت به مردم استان خراسان شمالی به اینجا آمده‌ام تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های آبادگرانه این استان مهم باشم.



رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خراسان شمالی حتماً باید پیشرفت‌های اقتصادی خوبی را داشته باشد. در برنامه ششم توسعه اهداف خوبی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی در نظر گرفته شده است و می‌خواهیم از نزدیک نظرات فعالان اقتصادی و مدیران استانی را بشنویم تا مشخص شود مسیر توسعه این منطقه چگونه است.



وی افزود: همچنین به شهرستان‌های استان خراسان شمالی نیز سفر خواهیم کرد تا از نزدیک با مسائل آنها نیز آشنا شویم.



دکتر لاریجانی در خصوص ضرب‌الاجل 60 روزه ایران در خصوص برجام گفت: اقدام اروپایی‌ها بیشتر در زمینه ایجاد اینستکس بوده است که هنوز بروز جدی از نظر فعالیت اقتصادی نداشته است.



رئیس نهاد قانون گذاری کشورادامه داد: باید نفت از ایران خارج شود و منابع‌اش در اینستکس قرار گیرد. در رایزنی‌هایی که با ایران می‌شود طرف مقابل اعلام می‌کند می‌خواهیم اقدامات عملی را انجام دهیم که با توجه به این شرایط هنوز فرصت باقی است و اگر در این  فاصله اقدامی انجام شود، شرایط تغییر می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 282334
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار