خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/26 - 13:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
امشب از شبکه 3 سیما؛

«بر کرانه مدیترانه» مستند سفر هیئت پارلمانی ایران و رئیس مجلس به کشور الجزایر پخش می‌شود

«بر کرانه مدیترانه» مستند سفر هیئت پارلمانی ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی به کشور الجزایر، امشب از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، مستند «بر کرانه مدیترانه» با موضوع سفر هیئت پارلمانی ایران و دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کشور الجزایر برای شرکت در هفدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، امشب حوالی ساعت ۲۰ ‌روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.



هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از پنجم تا دهم بهمن ماه 1401 برای شرکت در هفدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در شهر الجزیره کشور الجزایر برگزار شد حضور پیدا کردند و ضمن حضور در کمیته های این اجلاس پیرامون موضوعات مهم جهان اسلام همچون «اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) و مقدسات کشورهای اسلامی از سوی برخی از کشورهای غربی»، «فلسطین»، «حقوق بشر، زنان و خانواده»، «ضرورت حفظ و نگهداری از اماکن مقدس و تاریخی کشورهای اسلامی» و...حضور پر رنگ و مؤثری داشت.



همچنین در این مستند به راهکاری جمهوری اسلامی ایران «همبستگی برای صلح و توسعه پایدار در جهان اسلام» که توسط دکتر قالیباف در این اجلاس پیشنهاد و با استقبال کشورهای اسلامی مواجه شد پرداخته است.



در این اجلاس ابوالفضل عمویی، ابراهیم رضائی، فاطمه قاسم پور، حسن نوروزی و محمد علی‌پور اعضای هیئت‌ پارلمانی ایران در کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای اسلامی بودند.



پایان پیام

  • کد خبر : 357167
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار