خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده مجلس عمان در گفتگو با خانه ملت:

کشورهای اسلامی باید به دنبال یافتن مسیرهای جدیدی برای بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه باشند

نماینده مجلس شورای عمان با بیان اینکه کشورهای اسلامی با مشارکت باید مسیرهای جدیدی را برای حل مشکل کشورهای تحریم‌شده بیابند، گفت: همه کشورهای مسلمان باید به ثبات اقتصادی برسند.

منصور الهجری در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس PUIC در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در عصر ما توسعه روابط به ویژه در حوزه اقتصادی میان کشورهای اسلامی در هر زمینه ای بسیار مهم است، گفت: در وهله دوم باید توسعه روابط تجاری به صورت دوجانبه و چند جانبه مورد تأکید قرار گیرد تا در نهایت به تقویت اقتصاد حکومت‌ها و ملت‌های اسلامی بیانجامد.



وی ادامه داد: مادامی‌که تبادل تجاری بین کشورهای اسلامی گسترش یافته و آنها غنی شوند از نیاز به غرب رهایی یافته و به استقلال کامل می رسند از این رو باید در جریان برگزاری چنین کنفرانس‌هایی از این ظرفیت برای گسترش روابط استفاده کرد.



نماینده مجلس شورای عمان در پایان در اهمیت حمایت از کشورهایی که مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص کشورهای مسلمان باید با مشارکت با یکدیگر مسیرهای جدیدی برای حل مشکلات کشورهایی که مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند بیابند. آنها باید تمام مسیرها را امتحان کنند تا در نهایت همه کشورهای مسلمان به ثبات اقتصادی برسند.



گفتگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 356558
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم